Sportsérülések sebészi ellátása

A sportorvosi vizsgálatok és szűrések fontosak, a nagyobb testi megerőltetés, előrehaladott életkor esetén a sérülések egy része alapos sportorvosi vizsgálattal, sérülésmegelőző programmal elkerülhető.

A Dr. MARRON klinikán a kezeléseket a legkorszerűbb, artroszkópos módszerekkel végezzük.

Sportsérülések esetén szakterületeink:

• achilles-ín szakadásai, túlterhelései;
  • vállízület kórképei, ismétlődő vállficamok, ínszakadások, vállfájdalmak, túlterheléses kórképek artroszkópos megoldásai;
  • könyökízületi instabilitások, teniszkönyök, szalagszakadások utáni állapotok, törések, ficamok utáni mozgáskorlátozottság;
  • bokatáji törések utáni fájdalmas állapotok, bokaízületi instabilitások, mozgáskorlátozottság, csontkinövések;
  • térdízület ficamai és sérülései, szalagszakadások, kombinált instabilitások, porcsérülések, porcfelszín kopásos elváltozásai, és mindezek megoldása artroszkópos beavatkozással;
  • gerinc túlterheléses kórképei, gerincsérv, csigolyák közötti instabilitások;
  • izmok, inak sportsérülései.

Az artroszkópia fogalma.
Az artroszkópia, vagyis az ízület tükrözése, egy minimális műtéti heget okozó, ún. invazív eljárás, amely az ízületen belüli sérülések diagnosztizálását és kezelését teszi lehetővé. Klinikán sportsebészei az úgynevezett nem sürgősségi esetekkel foglalkoznak. Minden, korábbi sérülés után kialakuló panasz, vagy már elvégzett kezelés vagy műtét ellenére visszamaradó tünet esetén bátran fordulhatnak hozzánk. A Dr. MARRON klinikán a személyre szabott ellátásról magasan képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik.

Dr. Kellermann Péter
Dr. Varga Endre