Pszichiátria

A pszichiátria, a lelki betegségek tudománya.

A lelki betegségek diagnózisa az egyének gondolkodásbeli, érzelmi és viselkedésbeli jellegzetességei alapján állíthatók fel.

Sokszor nem könnyű a pszichiátriai betegségek felismerése, mert a lelki panaszok gyakran jelentkezhetnek olyan tünetek formájában is (fulladás, mellkasi szorítás stb.) amelyek szervi betegség tüneteire hasonlítanak.

Klinikánk célja, hogy a gyógyulás elősegítése érdekében célzott segítséget nyújtsunk a lelki betegségben szenvedő személynek. A lelki betegségek gyógyításában több pszichiátriai terápiás módszer is ismert.

Panaszaitól és céljaitól függően sokszor maga a páciens dönthet a gyógyszeres kezelés vagy a pszichoterápia mellett, de a két módszer hatékonyan kombinálható is egymással.

Alkalmazunk kognitív-és viselkedésterápiás módszereket is, melyek kiemelten eredményesek a szorongásos és depressziós betegségek kezelésében, alvás zavaroknál, de egyéb pszichés tünetek esetén is jelentős javulást, nagyon sok esetben a panaszok teljes megszűnését eredményezi.

Mi történik a Dr. MARRON klinika pszichiátriai vizsgálatán?
A pszichiátriai vizsgálat, későbbiekben a kezelés legfontosabb eszköze a beszélgetés. Ez abban különbözik egy hétköznapi beszélgetéstől, hogy meghatározott céllal és szakmai szempontok, eszközök alkalmazásával történik. Az első pszichoterápiás ülés során felmérjük a problémákat és kijelöljük a célt, amit a terápiával elérni kívánunk. A pszichikai diagnózist klinikánkon az egyének gondolkodásbeli, érzelmi és viselkedésbeli jellegzetességek alapján állíthatjuk fel.

A Dr. MARRON klinikán pszichiátriai szakrendelésének kiemelt területei:

• szorongás, fóbiák;
  • stressz kezelése;
  • pánikbetegség, kényszerbetegség;
  • szorongás (félelem a szerepléstől, beszédtől,);
  • étkezési zavarok (anorexia nervosa, bulimia, falásrohamok, elhízás, orthorexia);
  • alvászavarok;
  • szexuális zavarok;
  • időskori depresszió, időskori szellemi hanyatlás;
  • időskori viselkedési zavarok;
  • skizofrénia;
  • paranoiás problémák;
  • meddőség;
  • szenvedélybetegségek.

A Dr. MARRON klinikán magasan képzett pszichológus szakemberekkel kezeljük a tünetek különféle formáit és a jelentkező nehézségek lélektani okát.

Vegye igénybe Ön is a Dr. MARRON exkluzív magánklinika személyre szabott kezelését,
melynek során magasan képzett pszichológus szakemberekkel konzultálhat.