Lökéshullám-terápia

Világszínvonalú eljárás izomeredetű fájdalmak (nyak, váll, térd) és sportsérülések ellen.

Az izmok, inak, ínszalagok krónikus fájdalma túlterhelés vagy sérülés következtében lép fel. Következmény a fájdalom, korlátozott mozgásképesség, túlzott fájdalomcsillapító-fogyasztás, szteroid injekciók. Az eredmény gyakran kétséges, a hagyományos terápiák gyakran nem hozzák meg a kívánt eredményt. A lökéshullám-terápia nagyon hatékony, operációs beavatkozást nem igénylő kezelés bizonyított orvosi eredményekkel vázizom fájdalmakra, ínfájdalmakra, ez idáig milliók életén javítva (profi sportolóknál is alkalmazott).

Az orvos kontakt gél alkalmazását követően szabadon mozgatható applikátor segítségével továbbítja a pneumatikusan gerjesztett lökéshullámokat a fájdalmas területre. Az energiában gazdag akusztikus hullámok feloldják az „izomcsomókat”, élénkítik az anyagcserét, fokozzák a vérkeringést, megindítják a szervezet öngyógyító mechanizmusát. A néhány perces, ambuláns kezelés csekély fájdalommal jár, mellékhatás előfordulása csak minimális: átmeneti helyi bőrpír, duzzanat ritkán előfordulhat. Heti 1-2 alkalommal, összesen 4-5 kezelés ajánlott.

A radiális lökéshullám kezelés megfizethető áron nyújt megfizethetetlen előnyt: a könnyed mozgás szabadságát. Mikor ajánlott? A váll fájdalmas mozgáskorlátozottsága, meszes váll esetén, helyi izomgörcsök lazítása, talpi és sarok eredetű fájdalmak (sarkantyú), könyöktáji ínfájdalom, Achillesín-fájdalom, ugró térd szindróma, nyaki, háti, deréktáji és csípőtáji izomeredetű fájdalmak kezelése, sportsérülések.

Reumatológusunk:
Dr. Bartkó Judit