Gyermek fül-orr gégészet

A gyermekkori megbetegedések egyik leggyakoribb csoportja a fül-orr-gégészeti problémákból ered. A szülők leggyakrabban ezekkel találkoznak:

• tüszős mandulagyulladás;
  • folyamatosan visszatérő középfül-gyulladás;
  • torokgyulladás;
  • nátha, orrdugulás, orr-melléküregek gyulladása.

Klinikánkon teljes körű általános gyermek fül-orr-gégészeti ellátást, valamint az allergiás nátha diagnosztizálását, és a betegek gondozását végezzük. A fül-orr-gégészeti ellátást alapvetően csecsemőktől felnőtt korig tudunk végezni, képzett gyermekgyógyászainknak köszönhetően.

A hurutos megbetegedésekhez gyakran társuló, időnként
 nehezen elkülöníthető allergiás esetek megfelelő kiszűrését, kezelését is végezzük.

Az orrdugulás, nagyothallás, fülzúgás mögött komoly probléma húzódhat meg. Kisgyermekeknél többnyire a középfülgyulladás okoz kellemetlen fülfájást, ami azonnali ellátást igényel. A mandulagyulladás torokfájással jár, amely komoly szövődményeket okozhat, vesegyulladást, szívizomgyulladást stb...

Ismétlődő vagy nagymértékű orrvérzés esetén is feltétlenül fel kell keresni klinikánk fül-orr-gégészét.

Tapasztalt orvosaink, a modern eszközeink segítségével fájdalommentesen tudják elvégezni a kis pácienseink teljes körű fül-orr gégészeti kivizsgálását. Érdemes odafigyelni a gyermekeknél bekövetkező halláskárosodásra utaló jelekre és időben szakember segítségét kérni. A halláskárosodás következtében a gyermekeknek komoly nehézségei adódhatnak a beszéd és a nyelv elsajátításában. Csecsemő hallásvizsgálatot a baba első 6 hetében kell végezni.

Klinikánkon egyszerűen ki tudjuk szűrni az arc és homloküreg gyulladást homlok és arcüregi ultrahangunk segítségével.

A Dr. MARRON klinikán magasan képzett fül-orr gégész szakemberekkel ellenőriztetheti és kezeltetheti gyermekét.

Dr. Vass Gábor