Anesztézia

Az anesztézia lehetővé teszi, hogy a pácienseken egyszerűbb műtéteket vagy valamilyen  beavatkozásokat hajtsanak végre anélkül, hogy a beteget stressznek, vagy fájdalomnak tennék ki.

Az érzéstelenítést leggyakrabban a fájdalomérzet megszüntetése céljából alkalmazzuk, különböző vizsgálatok, vagy gyógyászati beavatkozások (főként műtétek) elvégzése kapcsán.

Az aneszteziológia célja, hogy könnyebben elviselhetőbbé tegye a fájdalmas vizsgálatokat, beavatkozásokat, esetleg kisebb műtéteket.

A Dr. MARRON klinikán ennek elérésére többféle megoldást alkalmaznak szakorvosaink:

• műtéti altatást (narkózis),
  • bódítást (szedálás),
  • valamint különféle helyi technikákat.

Az anesztéziát az aneszteziológus szakorvosaink végzi szakasszisztens segítségével.

Az aneszteziológus (altatóorvos) fő feladata a műtéti beavatkozások alatt és után a fájdalom csillapítása, a beteg életműködéseinek ellenőrzése, egyensúlyban tartása.

Tervezett műtétek előtt aneszteziológiai konzultáció történik, melynek során az orvos megvizsgálja a pácienst, valamint laborvizsgálatok, vérnyomásmérés, EKG-vizsgálat következik.

Előfordulhat, hogy erről akár a beteg kérése alapján születik döntés, de általában szakmai szabályok határozzák meg, melyik módszert kell alkalmazni.

Klinikánkon az egynapos műtétek előtt szakorvosi vizsgálat végzünk, melyet az aneszteziológus, valamint az operáló orvos végez el.

A beavatkozás után a beteg 24 órán belüli szakfelügyeletet igényel, melyet az erre a célra kialakított megfigyelőben tölt el. Igény esetén pácienseink 1, ill. 2 ágyas exkluzív teraszos betegszobákba kerülnek elhelyezésre.

Az egynapos sebészetben mind a betegkiválasztásnak, mind a hazabocsátásnak szigorú szabályai vannak, melyre klinikánkban különös hangsúlyt fektetünk.

A Dr. MARRON klinikán azok a betegek részesülhetnek egynapos sebészeti ellátásban, akik írásos beleegyezésüket adják a beavatkozáshoz.

Vegye igénybe Ön is a Dr. MARRON exkluzív magánklinika magasan képzett aneszteziológus szakembereit, személyre szabott, diszkrét kiszolgálással.

Aneszteziológusaink:
Dr. Agócs Szilvia